متن آهنگ من ادامه میدم از یاس

.....................



متن آهنگ من ادامه میدم از یاس

این روزگار قلب منو چاک داد

خوردم زمین و روبروم وایستاد

گفت که دستام رو بگیر و

تا دستام رو بردم سمتش خندید و فا… داد

 

آ، همه به ظاهر گرم ولی نظاره گر

نگاه شادشون به دردم اضافه کرد

اون ها که داشتن تو عقده می مردن

اون ها که سر سفره ما لقمه می خوردن

تا اینو فهمیدن ، ما زمین خوردیم

تماشا می کردن و تخمه می خوردن

منم جواب دادم با یه آه بلند

اون ها نشستن و منم تو راه قُلّم

اونایی که منو به حال خودم ،رهام کردن تو دردام ناله کنم

فعلا مهم هدفه ،ولی وقتش می رسه

که زندگینامشونو پاره کنم

بکوب، پاهات و محکم روی زمین و باز، بگو

  اینجا  تازه اول مسیره روی پات، بمون

انتهای این مبارزه برد با ماست

به جُمب، وقت نیست پاشو

بگو من ادامه می دم

من ادامه می دم تو این قصه بیدارم

واسه صد تا آلبوم تکست و بیت دارم

ادامه می دم تا وقتی حرف ،هست

آتشفشان رو نمی شه با برف بست

له شدم وقتی باید غنچه می دادم

حالا، توی اوج درد و اوج بیدادم

ولی ،تا الان هم به درد هام فرجه می دادم

ببین من یه پا برج میلادم

ادامه می دم ، مرز ها رو می شکنم

اینو می گم به اون ها که حرف هامو می شنون

 تو زیرزمینم اینجا خونمو ساختم

ادامه می دم تا وقتی جونم رو باختم

هرکی بهم ضربه زد،بخشیدم بی شک

هر چی زخمی تر، وحشی تر می شم

واسه رسیدن به هدفی که پی اشم

رپ رو می ذارم کنار، ولی به یه شرط

وقتی رپ فارس رو بسازم و بمیرم

طرفدار ها زیر جنازم رو بگیرن

بشینن همگی کنار تابوت

بگن یاس ،همیشه به یاد ما بود

بکوب پاهات و محکم روی زمین و باز ، بگو

اینجا تازه اول مسیره روی پات، بمون

انتهای این مبارزه برد با ماست

به جمب، وقت نیست پاشو بگو من ادامه می دم

اونکه پای خونواده جنگید

خاطرات مثل کوله بار سنگین

رو دوشمه، هنوزم عذابم می ده

ولی، به زندگی باز هم جوابم اینه

هی، زندگی چی کار کردی با من؟

تو این و بهم بگو تو نامردی یا من ؟

 اینم بدون این تویی که تهش باختی

من ادامه می دم هنوز من رو نشناختی

تا اون روز که ببینم ایران بهشته

من این رو می گم ، دارم ایمان بهش

من ادامه می دم، حتی توی قفس

حالا باز بیا دور ما رو دیوار بکش

من عمرم رو تو ظلمت سر نکردم

واسه رسیدن شانس صبر نکردم

من با صفر یه کاری کردم  مطمئنم

خیلی ها با صد تا صد نکردن

♫♫♫

آ ، من ادامه میدم

دعا می کنم که خدا به بدخواهامون هم بیشتر بده بلکه دست از سر ما بردارن

چه سوختیم چه ساختیم

چه بردیم چه باختیم

چه لری چه لاری

چه کردی چه فارسی

چه بلوچ چه گیلک

چه ترکی چه ساری

شکفتیم شکافتیم

شتافتیم تا ساختیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متن اهنگ، ،

نوشته شده توسط hadiss در یک شنبه 13 مهر 1393

و ساعت 20:4



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by dar-aghosh-bad ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مطلب
متن اهنگ
کد اهنگ
کتاب
تایپی
بیوگرافی
بازیگران
نویسندگان
خوانندگان
عکس
عکس با نوشته عاشقانه و غیره....
عکس عاشقانه بدون نوشته
عکس خوانندگان
عکس بازیگران
شهاب حسینی
ترول
دانلود اهنگ
انه شرلی




hadiss
pari




همدل
دلتنگ
خوبی ها
وبلاگ مجید اصغرزاده
عشقانه های شرجی
همه جوره (کره ای)
مجله خبری تماشا.خبر.اخبار.سرگرمی.
شعر عاشقانه
طناز چت
چت روم طناز
ما پنج نفر
تنها
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گمشده و آدرس  dar-aghosh-bad.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












عکس , کارت پستال , عکس عاشقانه , عکس با نوشته , عاشقانه،کارت پستال،کارت پستال احساسی،کارت پستال تنهایی،کارت پستال عاشقانه،کارت پستال عاشقانه غمگین , متن , متن اهنگ , apk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان اعدام یا انتقام, دانلود رمان اعدام یا انتقام apk, دانلود رمان اعدام یا انتقام epub, دانلود رمان اعدام یا انتقام jar, دانلود رمان اع , pk, آیفون, آیپد, اندروید, تبلت, جاوا, دانلود رمان pdf, دانلود رمان شکوفه اشک, دانلود رمان شکوفه اشک apk, دانلود رمان شکوفه اشک epub, دانلود رمان شکوفه اشک jar, دانلود رمان شکوفه اشک java, دانلود رمان , عکس عاشقنه با نوشته , زندگی , جوک طنز زندگی , رسم زمونه , انیشتن , پدر و مادر ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin